perjantai 17. helmikuuta 2012

Tunnustusta pukkaa ;D

Tällainen tunnustus putkahti minulle Nenuselta Matalalentoa sanojen voimin -blogista. Aivan ihana blogi sekin! Kiitos Nenunen tästä, olen otettu:D
Tämän voisi jakaa niin monille ihanille blogeille, mutta yritän nyt valita muutamia, joille tämän laitan:
Kirsille Tää ois tän koti -blogi
Liisalle Vaniljainen
Margelle Hetkien kauneus
Susannelle Susanne-blogi
Sudelle Sudensilmukat
ja
Purnauskikselle Purnauskis-blogiin.


Huomenna on minulla kiireinen päivä, kuopuksella on kotiturnaus ja minä olen kiinnitettynä kahvioon kaikeksi päivää(joo, joo, itsehän sen tassuni nostin....;)). Ihan hauskaa se on, koska samalla saa seurata innokkaiden poikien sählyn - korjaan - salybandyn peluuta. Mukavaa viikonloppua teille kaikille ihanille!!

7 kommenttia:

  1. Kiitos ihana<3 Niinhän sä taisit just tuossa tunnustella olevas aina käsi pystyssä kun vapaaehtoisia kaivataan;)Ihanaa viikonloppua sinulle!

    VastaaPoista
  2. onnea ja kiitos tunnustuksesta :) hyvää viikonloppua ja zemppiä pojan turnaukseen!

    VastaaPoista
  3. Lämmin kiitos tunnustuksesta!♥ Ihana yllätys oli:)
    Pojalle onnea turnaukseen!
    Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  4. Kiitos, kiitos. Ainahan se on mukava tunnustusta saada :)

    VastaaPoista
  5. Kiitos ihanasta yllätyksestä!♥ Ja onnea sinulle myös ansaituista tunnustuksista:)
    Toivottavasti peli sujui hyvin!:)
    Oikein mukavaa sunnuntain jatkoa!♥

    VastaaPoista
  6. Onnea tunnustuksesta! Mukavaa päivää!

    VastaaPoista
  7. Onnittelut tunnustuksista, iloa päivääsi ♥

    VastaaPoista

Kiitos kun ilahdutit jättämällä mukavan kommentin!